neděle 28. února 2016

Změny




Možná někteří postřehli, že jsem chystala změny v Madlenčině pokojíku.  Ale o těch dnes článek nebude. 
Na pokojíku jsem pracovala v týdnu, kdy si děvčata užívala jarní prázdniny na zasněžených horách s tatínkem 
a já se tu věnovala přípravám. Vyklízení, malování, uklízení...A měla jsem velké oči. S tím, že stihnu přetáhnout 
tou bílou rovnou i čerstvě chodbu a malou koupelnu...noooo....to byly oči nejmíň přes půl obličeje. Pokojík ještě stále není dokončen, 
čekám ještě na pár dodělávek od truhláře, ale už teď se tam Madlence líbí a ráda si v něm hraje, a to je pro nás to nejdůležitější.
No ale myšlenky a plány si lítají tak nějak po svém a jak už to u mě bývá, myšlenky na pokojík , 
který už byl několik měsíců předem vymyšlen, mě už tolik nezaměstnávaly a zbylo tak místo na jiné. Ono všechno souvisí se vším. 
Co s komodou z dětského pokojíku, která vlastně byla prvním koupeným kusem nábytku do našeho společného bydlení?
 Nemohla jsem se rozloučit a tak dostala nový bílý nátěr a putovala místo Malmu do ložnice. A už to v hlavě vřelo 
a já se přistihla, jak pokukuji po jiné alternativě nočních stolků. Dopadlo to tak, jak by mě zpočátku vůbec nenapadlo. 
Známé úložné boxy Kartell v minulosti můj zrak přitáhly už několikrát, ve skandinávských interiérech především v nesmrtelné bílé
 a ve vyšší trojverzi. Ale mě zlákal nižší kompaktnější tvar a - nemohla jsem si pomoct :) - černá varianta.
Co kdyby jsme někdy vymalovali pro změnu bíle? :))) No a k tomu mě očarovala lampička, ihned dostupná v Ikea, 
a v naprosto dokonalé barevné kombinaci, která se mi do čím dál zřetelnějších plánů více než hodila.
 Pak už jsem v tom byla až po uši, kontejnery Componibili jsem totiž sehnala zrovna ve slevě a tak jsem vše 
ještě k bílení pokojíku zrealizovala hned ten týden. Dokonce mě to dohnalo samotnou poprvé řídit na Černý most, 
což je bonus pro mého manžela - nemusí se tam už nadále namáhat a trpět. Nějaké pozitivum jsem z toho i pro něj 
vyvodit musela ;). Ale abych nelhala, přišla odměna i pro mě s jeho spokojenou a překvapivě milou reakcí. 
I proto si nedovedu představit, že by byl pro mě někdo dokonalejší, než on. 
Máme za sebou další výročí, užíváme si víkendu bez dětí, probíráme u snídaně změnu reprobeden
 a najednou nám z toho vzniklo úplné přeskládání obývacího pokoje...:))). A už se na tom dokonce pracuje. 
Ale o tom zas jindy. Některé změny jdou prostě přirozeně s potřebami. A tak je to nejlepší.









Krásný zbytek víkendu!








7 komentářů:

  1. :-D ...sama na Černý most jsem se také ještě neodvážila, jinak hezké změny :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Veliká nádhera, Marti. Já taky fandila bílým nočním stolkům, ale právě jsem dost znejistěla! :D :D Krásné to máte! Těším na další články.

    Pusu,
    Olív

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, moc hezké změny ..... už se moc těším na pokojíček. Marki

    OdpovědětVymazat
  4. To se opravdu povedlo. Ja mam u postele ten bily tripatrovy, ale tento cerny dvoj je take krasny. Jak jste pridelali tu lampicku? Ja myslela, ze to je klip. Diky a krasnou nedeli

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, moc vydarene. Zmeny v loznici také planuji, tak diky za inspiraci. Budu se tesit na další pociny. Mam to podobne, napad, najednou jako když do me streli, a jedu...:-). Hezky den. Marcela

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, krasa!! Ja po nich zrovna taky pokukuji (po Kartell) a ta sleva me zaujala - kde??:-)) dekuju moc!!

    Teru
    Housebyt.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné to máte! MOC! Mohu se zeptat, čím jste natírala komodu? Děkuji!! krásné dny :) :) :)

    OdpovědětVymazat