pondělí 4. dubna 2016

V zahradě




Březen utekl jako voda a najednou je tu čas, o kterém jsem "básnila" v minulém příspěvku. No, na zahradě je spousta práce, 
ale přeci jen k ní zatím utíkám raději od té domácí. Pročistit si hlavu od všeho, co mě "pronásleduje".
 Mít nové nápady je fajn, někdy.... Času není moc, ale na kafe na terase jsem se už moc těšila.
 Zvlášť u "nového" stolku, který tam myslím padne. I když s ním počítám do interiéru, ale tak už to bývá. 
Nechtěný zelený chráněnec od manžela z kanceláře si mě nakonec svým půvabem rychle získal a já mám ke kávě tichého společníka. 
Budeme spolu pozorovat změny kolem...snad se mi povedou ke spokojenosti mě i všech ostatních. Držte prosím palce ;).
Děkuju za návštěvy, i když to tu šidím :-*.








12 komentářů:

  1. Strašně krásné to máte <3

    OdpovědětVymazat
  2. Martinko, máte to překrásné! Dokonalé, perfektní ! Tleskám, krásné jaro přeji, T.

    OdpovědětVymazat
  3. stolek je super, máš to všechno krásně uhlazené, stylové
    Pavel

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko máte to luxsusní a krásné !!!
    A ten zelený chráněnec..Šáchor..má rád hodně vody..
    Přeji Vám,aby se Vaše sny splnily bez problémů.Anna.

    OdpovědětVymazat
  5. Vy to máte krásné i venku! Ten stolek je úžasný ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta vodná palma a kahanček tomu dáva taký orientálny nádych. Má to čistú, príjemnú, ukľudňujúcu atmosféru. je to krásne.

    OdpovědětVymazat
  7. Martinka čo som zmeškala ???preco je pod terasou voda :-)no idem hľadať príspevok...vyzera to krásne ten vozik-stolík je úžasný ahoj erika

    OdpovědětVymazat
  8. Marti, super nejlepší... Krásné jaro. Pusu :-*

    OdpovědětVymazat
  9. Koukám pod terasou to vypadá jako jezírko - koupací? Jaké s ním máte zkušenosti? Dík Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lepší vec jsme pro svou zahradu udělat nemohli, na druhou stranu na hodnocení je zatím moc brzo, léto ještě neskončilo. I kdyz pro mě je jedno jestli je léto nebo zima, koupu se pořád 😃. Jedná se o přírodní biotop=není tam žádná technologie k čištění vody.

      Vymazat