pondělí 27. června 2016

Priority



Ty můžou za to, že už nejsem na blogu jako dřív. Střípky ze života pohodlně posílám na instagram,
 je to rychlejší a nepřicházím tak tolik o to, co mě baví..Před pár dny jsme otázku priorit rozebíraly
 s kamarádkou v autě cestou domů z náročného víkendového dne. Rodina a vše s tím spojené, domácnost, psi, práce..
Někdy pak nezbývá čas na přátele, na vlastní zájmy, na to jen tak si užívat všeho kolem sebe. 
Snaha trochu to zvrátit a pozměnit někdy člověka drtí a něco změnit ani nejde.
A možná mě pronásleduje pocit špatného svědomí až příliš často, když dám nakonec přednost 
svému klidu. Nejspíš to zná každý. Časem se priority mění a umí to i velice rychle. 
Tak aby se mohlo volněji žít a dýchat. A to u mě platí i pro prostředí, které mě obklopuje. 
Náš domov se mění podle našich potřeb a přiznávám - podle mého cítění. Snažila jsem se teď 
o trochu odlehčení, více vzdušnosti.. Něco ubráno, něco přidáno. 
Vzdala jsem se kuchyňského pultu, který jsem si tolik let pro náš domov vysnívala..trochu ironie. 
Mám teď ale pohodlnější přístup ke stolu, volný průchod kuchyní a dokonce i místo na malý příborník. 
A ano, další plochu k možnému dekorování :). V kuchyni bych měla v hlavě ještě spousty změn 
(hlavně nejsou ještě přemístěna světla nad jídelním stolem) a to zas není úplnou prioritou. Hlavně že jsme spokojení. 
Kolem stolu i mimo něj. Tak třeba se mi časem opět podaří se o nějakou změnu v našem domově s Vámi podělit. 
Moc děkuji všem, kteří sem ještě občas zavítají a omlouvám se, pokud jsem někomu nezvládla na nějaký dotaz odpovědět, 
nebylo to určitě záměrně. 
Mějte se krásně  a užívejte léta!


Martina





10 komentářů:

  1. Moooc hezké to v kuchyni máte. Těch nepřesně umístěných světel bych si bez zmínky v textu ani nevšimla :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé , to jste hodná :-). V reálu si jich holt všimne každý, komu se z nich pak podaří mít bouli na čele :-D.

      Vymazat
  2. Nádhera, ta vzdušnost z toho ůplně sálá! 😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, cítíme se tu všichni nějak lépe :-)

      Vymazat
  3. Chapu, a o tom to je, delat veci tak, jak chceme my a ne jak nas neco nebo nekdo tlaci. Misto kolem stolu bych take ocenila, zatim jsem ale neprisla na to, jak to u nas vyresit. Hezke to mate:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy se to prostě zkombinuje. Co chceme přesně my - nejde, nebo si to vynutíme i přes to, že to dost dobře nejde...Já pochopila, že lepší bude se nakonec ostrůvku vzdát. Ale byl to běh na dlouhou trať. Musel mi nejdřív začít překážet, jinak bych byla asi dál "srab". Tak držím palce, ať řešení jednou přijde i u Vás - většinou si nás najdou tak nějak pokradmu a stylem přepadovky ;-).A děkuji ! M.

      Vymazat
  4. Marti, máš pravdu celý priestor sa nádherne prevzdušnil a zrazu je tam kopec miesta. Je to krásne zmena. Pekné letné dni. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, moc děkuju a zároveň zdravím! Přeju krásný zbytek léta a musím se přijít podívat k Tobě. Teď budu mít čas ;-). M.

      Vymazat
  5. Milá Martino,
    navštěvuji Vás dlouho, ale dnes musím napsat.
    " Časem se priority mění a umí to i velice rychle. . .Tak aby se mohlo volněji žít a dýchat. A to u mě platí i pro prostředí, které mě obklopuje. Náš domov se mění podle našich potřeb a přiznávám - podle mého cítění. Snažila jsem se teď o trochu odlehčení, více vzdušnosti.. Něco ubráno, něco přidáno".
    Krásně napsáno. Jste velká osobnost, což je patrné od prvního článku na Vašem blogu. Zároveň velmi citlivá a vnímavá na svět kolem sebe. Mohu Vám vše věřit.
    Promiňte mi, to hodnocení, snad Vás potěší, ale fascinuje mě na Vašem blogu to, jak se Vaše osobnost, Vaše priority a Vaše postoje k životu promítají do stylu Vašeho bydlení. Na Vašem blogu je to tak čisté. Jste prostě sama sebou.
    A Martino, instagram je fajn, ale ty Vaše texty mají něco do sebe.
    Děkuji Vám za Váš blog, poslední příspěvek " mě dostal"!
    Krásné prázdiny s manželem, holčičkami a Vašimi psy.
    Vlaďka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vlaďko, moc Vám děkuji za to, že jste musela napsat. Víte, i mě se po blogu zasteskne. Zastupuje částečně takový můj "deník", napíšu si když mám chuť nebo jiný impulz. A to, že si mé řádky také někdy někdo přečte a dokonce mu stojí za reakci ,je pro mě - i za tu dobu - pořád tak nějak neuvěřitelné. Každý jsme jiný a zrovna se svou občas komplikovanou a svéhlavou povahou bych neočekávala, že sklidím nějaké sympatie čtenářů i já sama coby "pisatel" :-). Děkuju za Váš pocit důvěry..to je to, co zas dostalo mě. A za impuls k novému článku ! ;-) Krásný zbytek léta a ještě jednou DÍKY. Martina

      Vymazat